Jobba smartare

Ta steget in i automatiseringens värld och låt våra kostnadseffektiva
integrationer automatisera den löpande bokföringen.

Visa Produktkatalog

En IT-leverantör att växa och utvecklas med

Automatisera Mera är en SaaS plattform och tjänsteleverantör som hjälper bolag att integrera system samt effektivisera interna processer genom automatisering av repetitiva arbetsuppgifter. Vi värderar tid och välkomnar intåget av automatisering i vår alltmer digitaliserade värld. Vårt engagerade team tillverkar applikationer, bots, scripts, integrationer och skräddarsydda lösningar som hjälper arbetsplatser att frigöra resurser och tid. Som Fortnox och Visma proffs kan vi erbjuda både färdiga och kundspecifika integrationer som bidrar till effektivare arbetsprocesser.


Snabb och smidig uppstart

Enkelt att komma igång och konfigura kopplingar själv, samt våra erfarna onboarding specialister finns tillgängliga för att stötta och guida er.

Skräddarsydda lösningar

Saknar ni en integration/behöver specifika funktioner som fyller särskilda behov? Kontakta oss så undersöker vi möjligheterna för att se vilka lösningar vi kan koda ihop.

Proffsig och vänlig service

Vi är stolta över vår kundnöjdhet och som samarbets partners kan du alltid räkna med att vi finns nära till hands. SLA ligger på under 24hr i snitt.



Varför Automatisera Mera?


Räkna ut er ROI

Snittkostnaden för redovisningstjänster(löpande bokföring) är 30kr/verifikation.
Ovan kalkylering baseras på en timkostnad av 400 SEK ink moms.

Ett axplock av färdiga integrationer

HR, E-handel, Detaljhandel, Ekonomi, Idrott och Föreningar m.m.
Ingen industri är en begränsning för oss, där det finns friktion hittar vi lösningar.

“ "Automatisering ska vara enkelt och fritt tillgängligt för alla, oavsett bolagsstorlek.”

- Vår Vision

Ett axplock av kunder

Vanliga frågor

Vår plattform är en brygga mellan ekonomiprogrammet och diverse applikationer. Med en central plattform som kan tala med med system som SOAP,REST API, FTP och XML överförs data till och från ekonomiprogrammet.
Ja, dataintegritet är ytterst viktigt för oss och vi sparar enbart det som behövs för att processa transaktioner. Ingen transaktionsdata lagras i plattformens databas, utan datan streamas enbart mellan de olika programmen.
Det är helt valfritt! Du kan välja att betala för tjänsten månadsvis eller årsvis.
För Fortnox integrationer ansluter ni er direkt inne i Fortnox App Marknadsplats. För övriga ekonomiprogram köper ni integrationen via hemsidan och får direkt tillgång till er kundportal.

I behov av dedikerad systemutveckling?

Vårt team av utvecklare, produktägare och systemarkitekter samverkar kontinuerligt för att skapa lösningar som ger mervärde och automatiserar processer. Från offert till leverans har vi stenkoll och arbetar ständigt med förbättring och innovation. Vår beprövade process för utveckling följer nedan rutin.

Research & Kravspec

Uppdraget börjar med en fri dialog där beställaren formulerar problemet och önskad resultat. Vi genomför research och presenterar förslag för möjliga lösningar. Om beställaren godkänner lösningen är nästa steg att inkomma med en kravspec som detaljerat specificerar funktionaliteten av applikationen. När båda parter är överens om slutresultatet godkänns offerten och utvecklingen påbörjas.

Utveckling

Vårt team börjar koda och den dedikerade projektledaren håller kontinuerlig kontakt med beställaren för avstämning och uppdatering. Som standard använder vi oss av Pareto principen och lägger 80% av tiden på programmering och 20% på testning. I de fall där integrationen anses ha marknadsvärde står vi själva för en del av utvecklingskostnaden.

Leverans & Uppstart

Tjänsten är nu färdigutvecklad och redo för användning. Projektledaren går igenom och guidar beställaren genom applikationens funktioner och användargränssnitt. Oftast rullar vi ut tjänsten i en testmiljö så beställare kan känna sig trygg med att prova sig fram utan några problem.

Automatisera Mera, en del av Connectivo AB

Mässans Gata 10, 412 51 Göteborg

Kontakt

Telefon: 010-641 12 12

Telefontider Support: Vardagar 11.00-14.00

Telefontider Sälj: Vardagar 11.00-17.00

Säljkontakt: info@automatiseramera.se

Support: Till Supportformulär

Tack, ditt meddelande är mottaget!
Hoppsan, något gick snett. Försök igen senare.

Frågor om uppstart eller i behov av konsultation?