Naslin Ossanloo
- Delägare och ordförande för Andy Okay AB
”Tack vare Automatiseramera kan vi spara både tid och pengar och koncentrera oss på det vi behöver göra som småföretagare och E-handlare.
Vi har vår Shopify Store currency i USD istället för SEK då vi främst riktar oss till den Amerikanska marknaden. Andra integrationer kunde inte hantera en lösning för oss, men Automatiseramera kunde koppla ihop alla våra betalningar från både Paypal och Shopify payments samt våra ordrar från Shopify i Fortnox så vi fick en helhetslösning.
Vi hade även obetalda fakturor som låg kvar från ett annat integrationssystem som vi bytte från då deras system inte alls fungerade för oss och vi inte fick den hjälpen vi behövde. Jag pratade med Automatiserameras kundservice, som är utöver det vanliga och som verkligen bryr sig om sina kunder, de satte sig in de problem som var unika för oss och de hittade lösningar för alla våra bokföringsproblem.
Plattformen som Automatisera har är extremt användarvänligt till skillnad från de andra vi har provat och supporten är extremt bra. Det var väldigt lätt och smidigt att komma igång om man vill göra förarbetet själv, vi valde dock att välja till uppstarttjänsten för alla integrationer så allt blir rätt från början och det var definitivt värt att spendera den engångskostnaden för oss.
Vi är extremt glada att vi valde att byta till Automatiseramera och tacksamma för all hjälp och support vi har fått. ”
Katarina Petersson
- Ekonom Kajero Redovisningskonsult AB
”Klarna-integrationen via Automatisera mera fungerar utmärkt med minimal manuell hantering.Bokar av betalningar och returer och dess avgifter automatiskt.
Automatisera mera är lyhörda och kunniga och bemöter sina kunder professionellt och trevligt.Jag kan varmt rekommendera deras Klarna-integration.”
Martin Svendsen
- VD Gokartcentralen
"Vi anlitade Automatisera Mera för att integrera vårt kassasystem med Fortnox för våra två anläggningar i Kungälv och Göteborg. Automatiseringen av dagskassor har hjälpt oss att minska på revisionskostnaderna.
Professionell service och bra utfört arbete med integrationen"
Simon Slemen
- CEO Hundstil
"HundStil.com:s affärsidé är att erbjuda personlig service och ett sortiment av premiumprodukter till hundar av högsta kvalitet. För att möjliggöra detta krävs en kraftfull e-handel som är funktionell och verktyg som möjliggör smidig administration. Genom integrationen mellan Klarna-Fortnox sparar vi tid och kan fokusera på att leverera värde till våra kunder istället.
Vi är mycket nöjda med tjänsten, servicen och värdet Automatisera Mera tillför oss varje månad".