Köpvillkor – Digitala Produkter

För att handla på Automatiseramera.se måste du ha fyllt 18 år. Vi förbehåller oss rätten att annullera ordrar från personer som uppgivit felaktiga personuppgifter och/eller har betalningsanmärkningar samt reserverar oss för eventuella prisfel som kan förekomma på siten.

I samband med köp av tjänst godkänner kunden även Tjänsteavtalet som beskriver i detalj vad tjänsten innefattar.
Vi rekommenderar starkt att du läser igenom Tjänsteavtalet och gör ett informerat köp. Varmt välkommna att ta kontakt innan köp om ni har vidare funderingar kring tjänstens funktionalitet.




Bekräftelse

När vi mottagit din beställning skickar vi snarast en bekräftelse per e-post med information om din order samt inloggningsuppgifter till Kundportalen till dig.


Betalning

Vi accepterar för närvarande faktura samt VISA och Mastercard. Betal- och kreditkortsbetalning hanteras av vår betalningspartner Stripe för att garantera snabb och säker betalning. Alla anslutningar till eller från vår betalningspartner Stripe sker med krypterad HTTP-anslutning (HTTPS) med 128 bitars SSL-kryptering. Vid beställning ska beställaren ange bolagets organisationsnummer, e-post adress samt faktura adress.


Ångerrrätt

Nerladdning av digitala produkter klassas som en tjänst som inte kan återlämnas då det är en så kallad direktkonsumtion. Den digitala verifikationsprocessen likställs med en plombering av en fysisk vara.


Lagval

Vid eventuell tvist kommer Automatiseramera.se att följa Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer.


Licens, Priser och Fakturering

Såvida inte parterna kommit överens om annat gäller de priser för Tjänsterna som vid tidpunkten som parterna ingå Avtalets publicerats på Automatisera Mera hemsida. Detsamma gäller vid förlängning av Avtalet. Tjänstens fasta avgifter debiteras månadsvis eller årsvis, antingen via kortbetalning eller faktura. Betalningsvillkor för faktura är 15 dagar, såvida inte Parterna kommit överens om något annat. Varje integration innefattas av 2 typer av kostnader, en licensavgift samt månadsavgift för molntjänsten.
Kunden väljer själv om denne önskar bindningstid eller utan bindningstid på avtalet. Bindningstiden är 12 månader och förlängs automatiskt med ett år i taget, om avtalet inte sägs upp av endera parten senast 30 dagar före avtalstidens utgång. I samband med köp av integration är det kundens ansvar att säkerställa att korrekt nivåpaket väljs så att tjänsten täcker kundens månatliga ordervolym. Connectivo AB förbehåller sig rätten att fakturera kunden i de fall kunden överstiger den ordervolym som valt nivåpaket täcker.

Automatiseramera.se ägs av Connectivo AB med organisationsnummer 556932-7777.