Totalt 0 :- /Månad

Möjlighet finns att köpa till dedikerad Onboarding/installations tjänst till en engångskostnad av 625:- för den som vill slippa det tekniska.
Engångsavgift på 875:- för licens av programvaran debiteras per koppling.

Produktdetaljer

Med hjälp av Automatisera Mera Dagskassa Integration kan ni skicka in era dagskassa rapporter via e-post och därefter få dom automatiskt inkörda till ekonomiprogrammet som verifikationer. 

Bolaget mottar en Automatisera Mera e-post adress där filen ska mejlas vid dagsavlut från kassasystemet. Därefter tar kopplingen över, bearbetar filen och matar in den i ekonomiprogrammet som en verifikation, se bild för exempel. 

 

Att använda Dagskassa Import innebär:

 

 

Steg för steg guide:

1. Köp integrationen

2. Mejla till info@automatiseramera.se med ett exempel av din dagskassa fil, på så sätt kan vi konfigurera kopplingen utifrån just ert system/behov.

3. Vår IT-tekniker kontaktar er därefter med instruktioner för uppstart.

4. Klart! Nu är kopplingen slutförd och du kan luta dig tillbaka och aldrig mer behöva tänka på bokföring av dagkassan, allt sköts nu automatiskt.



*En engångskostnad på 1800kr ex moms utgår för uppstart och konfigurering.

Liknande integrationer

Vanliga frågor

Vår plattform är en brygga mellan ekonomiprogrammet och diverse applikationer. Med en central plattform som kan tala med med system som SOAP,REST API, FTP och XML överförs data till och från ekonomiprogrammet.
Ja, dataintegritet är ytterst viktigt för oss och vi sparar enbart det som behövs för att processa transaktioner. Ingen transaktionsdata lagras i plattformens databas, utan datan streamas enbart mellan de olika programmen.
Det är helt valfritt! Som standard är det en bindningstid på 12 månader men det går även bra att välja bort bindningstiden mot en tilläggskostnad av 75:- / månad.
För Fortnox integrationer ansluter ni er direkt inne i Fortnox App Marknadsplats och får därefter tillgång till er kundportal. För övriga ekonomiprogram köper ni integrationen via vår hemsida och får direkt tillgång till er kundportal efter köpet.
Absolut, vi finns tillgängliga för guidning via mejl under kontorstider samt har telefontider 9.30-12.30 på vardagar. För den som vill slippa det tekniska helt och lämna över installationen till en integrationstekniker så finns det möjlighet att köpa till tjänsten Onboarding Service för 625:-.
Det går utmärkt att länka flera webbutiker till samma Fortnox konto. Priserna gäller per koppling, så om bolaget exempelvis har 3 Klarna ButiksIDn så behöver man 3 Klarna integrationer.

Om Fortnox

Fortnox erbjuder en molnbaserad plattform så att småföretagare och redovisningsföretag kan hantera sin ekonomi och administration effektivt. Det ger också kunder tillgång till finansiella tjänster och företagsförsäkringar. Plattformen är marknadsledande i Sverige och aktien är noterad på NGM Nordic MTF. Fortnox grundades 2001 och har sitt huvudkontor i Växjö.


  • Användarvänligt och lättnavigerad
  • Välutvecklat API - enkelt att skräddarsy kopplingar
  • Säker drift i molnet
Utforska Fortnox

Om oss

Vi är ett IT-företag som tillverkar applikationer, bots, scripts, integrationer och skräddarsydda lösningar som hjälper arbetsplatser att frigöra resurser och tid. Som integrations proffs kan vi erbjuda både färdiga och kundspecifika integrationer som bidrar till effektivare och värdeskapande arbetsprocesser. Välkommen att kontakta oss för en förutsättningslös dialog så kan vi kika på vad vi kan snickra ihop, för att hjälpa just er bolag och personal.

Välkommen att ta kontakt vid frågor!
Tack, ditt meddelande är mottaget!
Hoppsan, något gick snett. Försök igen senare.