Support & Teknisk Expertis
Support & Teknisk Expertis
Med många års erfarenhet i branschen har Automatiseramera byggt upp en omfattande kunskapsbank kring e-handelsrelaterade integrationer. Vår integrationsplattform möjliggör en mängd olika kombinationer av system och generella flöden via plattformens användarvänliga gränssnitt.
Som ny kund hos Automatiseramera har du tillgång till självservice portalen med nyttiga guider, men skulle du behöva mer personlig hjälp finns Onboarding Care tjänsten tillgänglig, där du kan få personlig hjälp med konfiguration och vägledning.
Om du senare vill lägga till fler kopplingar, ändra ditt arbetsflöde eller behöver kundunika anpassningar & projekt, är du välkommen att kontakta vår försäljningsavdelning.
Support - innan och efter aktivering av tjänst
Vår support finns alltid tillgänglig för att hjälpa till med frågor och grundläggande support gällande plattformen och tjänsterna. Detta sker via telefon, e-post, chatt eller vårt ärendehanteringssystem.
Grundsupport för våra standardkonfigurationer ingår i er prenumeration.
Grundsupport för våra standardkonfigurationer ingår i er prenumeration.
Teknisk Expertis och Projektledning
Automatiseramera Konsultservice är vår avdelning för kundanpassningar. Du får en projektledare som guidar och allokerar resurser till ditt projekt.
Vi tar ansvar för olika faser såsom förstudier, projektledning, serviceavtal eller annan kundspecifik utveckling.
Vi tar ansvar för olika faser såsom förstudier, projektledning, serviceavtal eller annan kundspecifik utveckling.
Vanliga frågor
Vilka typer av supportärenden ingår i grundsupporten?
- Tips och råd kring integrationerna's synkflöde.
- Installation och vägledning av nya kopplingar.
- Felsökning vid problem som härrör från Automatisera Mera's tjänster.
- Hjälp med att ändra/omkonfigurera befintliga integrationer i integrationsplattformen.
Vilka typer av supportärenden ingår inte i grundsupporten?
- När något väsentligt behöver ändras i ditt flöde och arbetssätt och du vill ha vårt expertstöd.
- När större fel uppstår på grund av förändringar hos en tredjepartsleverantör som påverkar den levererade integrationen.
- När Automatiseramera behöver agera projektledare mellan kundens olika systemleverantörer.
- Avtalade kundprojekt såsom förstudier, kundspecifik utveckling, etc.
- Löpande arbete för att hantera, underhålla eller förbättra kundens produktdata (t.ex. produktförädling).