Publicerades Fri 03 Jun 2022
Automatisera Mera har nu lanserat Likvio - en molnbaserad app som förenklar och automatiserar majoriteten av de återstående manuella och tidskrävande arbetsuppgifterna som Fortnox användare hanterar dagligen.
Likvio tar Fortnox användare ett steg närmare ett fullt automatiserat arbetsflöde i Fortnox. Några av de funktioner som kommer med Likvio är följande:
Likvios direktkoppling mot Fortnox gör att de två systemen alltid är synkroniserade och består av uppdaterad data och information. Vardagliga arbetsuppgifter så som att hantera, skapa och redigera Fortnox fakturor, kunder, artiklar och avtal kan göras direkt i Likvio som i sin tur skickar det vidare till Fortnox.
Likvio passar bolag i alla storlekar och branscher. Det erbjuds gratisalternativ för alla Fortnox användare samt premiumpaket i olika prisklasser. Gratispaketet inkluderar automatiskt skapande och utskick av fakturor via Fortnox Fakturaservice för samtliga aktiva avtal på periodstartsdagen. Premiumpaketen inkluderar tillgång till Likvios moderna och lättnavigerade portal, där användare inte bara kan se och analysera grafer för en god överblick av finanserna, men också skapa kund- & artikelsegment för att gruppera kunder och artiklar baserat på nyckeltal. Premiumpaketen ger användaren friheten att konfigurera appen och dess funktionatliteter utefter bolagets unika behov och arbetsflöde.
Nya användare erbjuds alltid en 7 dagars kostnadsfri prova-på-period. Detta innebär att ni kan aktivera appen, använda den ett par dagar och avsluta tjänsten utan någon kostnad om ni mot förmodan inte skulle vara nöjda. För att komma igång aktiverar ni appen i Fortnox Marknadsplats. Ta en titt på Likvios hemsida för att läsa mer om appen! :)