Automatisera Mera integrationsplattform tillhandahåller en självbetjäningsportal(kundportal) som fungerar som en resurs och en utgångspunkt för kunder som vill hantera sina integrationer, eller för byråpartners som vill administrera sina kunders integrationer.
I självbetjäningsportalen kan ni administrerat era app inställningar, här finner ni även svar på vanliga frågor, uppstartsguide samt information kring integratiionens funktioner. I standardsupporten ingår det mejlsupport kring integrationens inställningar och funktionaliteter. Supporten är öppen 8-17 varje vardag och ärenden besvaras oftast inom 1-2 arbetsdagar.

 


Ingår i Standardsupport:

-Tillgång till självbetjäningsportalen
-Mejlsupport 8-17 varje vardag
-Supporten assisterar kring programtekniska funktioner för integrationerna och vägleder kring app inställningar i självserviceportalen.



 

Ingår inte i Standardsupport:

-Support och vägledning för tredjepartsprogram, exempelvis ekonomiprogrammet eller webbutiken.
-Assistants och rådgivning för att lägga upp nytt flöde eller ändra existerande flöde
-Förändringar i tredjepartssystem som resulterade i störningar i existerande integrationsflöde och som kräver ny konfiguration eller uppsättning.
-Konsultation kring systemflöden
-Felsökning för störningar ej orsakade av Automatisera Mera's tjänst men som påverkar bolagets integrationsflöde

 

 

I vilka fall behöver vi köpa till premium support?

Om ni har behov av personlig kontakt, frekvent telefonsupport eller snabbare svarstider finns det möjlighet att köpa till ett SLA Paket för premium support. Följande SLA paket finns tillgängliga:

SLA BUSINESS - Personlig support, svarstid inom 24h, 995:-/mån.
SLA ENTERPRISE - Personlig support, svarstid inom 2h, 1800:-/mån.



I vilka fall behöver vi köpa till konsult timmar?

-Om ni har behov av en integrationsspecialist som behöver investera tid och resurser i just er bolags behov och flöden för att strukturera och vägleda i er digitaliseringsresa.
-Utbidlning av ny personal kring systemintegrationerna och bolagets flöde.
-Felsökning som härledes från en tredjepartsprogram som påverkar ert integrationsflöde

Timkostnad för konsultation är 1200:-/h ex moms.