Automatisera Mera integrationsplattform tillhandahåller en självbetjäningsportal(kundportal) som fungerar som en resurs och en utgångspunkt för kunder som vill hantera sina integrationer, eller för byråpartners som vill administrera sina kunders integrationer.
I självbetjäningsportalen kan ni administrerat era app inställningar, här finner ni även svar på vanliga frågor, uppstartsguide samt information kring integratiionens funktioner. I standardsupporten ingår det mejlsupport kring integrationens inställningar och funktionaliteter. Supporten är öppen 8-17 varje vardag och ärenden besvaras oftast inom 1-2 arbetsdagar.
Ingår i Standardsupport:
-Tillgång till självbetjäningsportalen
-Mejlsupport 8-17 varje vardag
-Supporten assisterar kring programtekniska funktioner för integrationerna och vägleder kring app inställningar i självserviceportalen.
Ingår inte i Standardsupport:
-Support och vägledning för tredjepartsprogram, exempelvis ekonomiprogrammet eller webbutiken.
-Assistants och rådgivning för att lägga upp nytt flöde eller ändra existerande flöde
-Förändringar i tredjepartssystem som resulterade i störningar i existerande integrationsflöde och som kräver ny konfiguration eller uppsättning.
-Konsultation kring systemflöden
-Utbildning av personal
-Felsökning för störningar ej orsakade av Automatisera Mera's tjänst men som påverkar bolagets integrationsflöde.
Vid felsökning utav fel som ej är härledda till Automatisera Mera's tjänst som kräver insatser av tekniker debiterar kunden 1200:-/h.
I vilka fall behöver vi köpa till konsult timmar?
-Om ni har behov av en integrationsspecialist som behöver investera tid i just er bolags behov och flöden för att strukturera och vägleda i er digitaliseringsresa.
-Utbildning av ny personal kring systemintegrationerna och bolagets integrationsflöde.
-Felsökning som härledes från en tredjepartsprogram eller andra parter som påverkar ert integrationsflöde
Timkostnad för konsultation är 1200:-/h ex moms.
I vilka fall behöver vi köpa till premium support?
Om ni har behov av personlig kontakt, frekvent telefonsupport eller snabbare svar och åtgärdstider finns det möjlighet att köpa till ett SLA Paket för premium support. Följande SLA paket finns tillgängliga:
SLA Paket Silver - 1500:-/màn ex moms
• Felanmälan via direktlina, antingen per telefon, sms eller email
• 1h inställelsetid (kontorstid)
• 3h inställelsetid (övrig tid)
• Underhåll utanför kontorstid
SLA Paket - Guld - 2000:-/mản ex moms
• Felanmälan via direktlina, antingen per telefon, sms eller email
• 30min inställelsetid (kontorstid)
• 1h inställelsetid (övrig tid)
• Underhåll utanför kontorstid